2010. április 11., vasárnap

Van tökéletes feleség

Minden férj tudja, hogy tökéletes feleség nem létezik, de reméli. Viszont a Japánok megpróbálták elkészíteni. A robotfeleség programja valóban ideális. A robot nő a férfiszemlélettel reagál az adott helyzetekre. Szerintem ha a külsejét is lemodellezik olyanra, ami megszólalásig hasonlít Pamela Anderson (bár nekem sokkal jobban bejönnek a magyar lányok) 10 évvel ezelőtti fizimiskájára biztos, hogy tarolnak majd vele. Bár az igazság az, hogy ha elolvasod a programjából adódó mondatokat, akár még Quasimodóné is lehet, akkor is megéri lecserélni a feleséged. Bár a legjobb az lenne, ha éjjel, mikor hallgatja a Relax Angolt a feleséged, csak kazettát kellene cserélni. Mikor felébred, kész a programja. Kész a tökéletes feleséged. Miért mondom ezt? Kérlek, hasonlítsd össze egy valós feleség mondatával a programját!

ROBOT NŐ mondja: "Teszed le rögtön azt a porszívót? Romba döntöd az illúzióimat. Ilyet csak homokosok tesznek, ráadásul megmelegszik a söröd, amit most töltöttem ki...."
Ugyanez ez FELESÉG-ed szájából így hangzik: Porszívózz ki rendesen, ne hagyd kis a sarkokat, mint tegnap és a porzsákkal se porolj…

ROBOT NŐ: "Kérlek, meséld el újra, hogy fogtad el tegnap a Lajos betlijét azzal a zseniális trükkel!"
FELESÉG: Már megint a kártya…

ROBOT NŐ: "Frappáns ötlet volt drágám, hogy a koszos zoknidat az asztalon tárolod. Így mindig szem előtt van, és biztosan nem felejtem el kimosni."
FELESÉG: Hányszor mondtam neked, de csak a falnak beszélek..

ROBOT NŐ: "Milyen kedves Tőled, hogy felhajtva hagyod a WC ülőket, így megspórolsz nekem egy mozdulatot, amikor ki akarom sikálni."
FELESÉG: Letörne a kezed ha felhajtanád?

ROBOT NŐ: "Már megint frissen borotválkozva bújsz hozzam? Hányszor mondjam még, hogy nincs férfiasabb a két napos borostánál?"
FELESÉG: Szúrsz!!!

ROBOT NŐ: "Imádom, ahogy szellentesz, mikor mellem bújsz, mert érzem, hogy mellettem igazán tudsz lazítani egy feszültségekkel teli, nehéz nap után!"
FELESÉG: Mi ez a görényszag?

ROBOT NŐ: "Milyen figyelmes Tőled, hogy nem emlékeztetsz állandóan a koromra! Bezzeg a bunkó kollégáim egy rakás virágot adtak szülinapomra. Alig bírtam hazacipelni. Nincs is ennyi vázánk. Meg jó, hogy minden este legurítasz egy pár sört, így az üres üvegeket vázának használhatom."
FELESÉG: Persze virágot nem hoztál..

FOLYTATÁS A KÖNYVBEN...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése