2010. április 11., vasárnap

Az asszony és a vásárlás…

Szorítsd erősen az asszony kezét a Plazaban, hisz ha elengeded, nyomban elmegy vásárolni. Hihetetlen, hogy egy férfihez képest, milyen más egy nő, amikor vásárol.

Egy férfi szívesen fizet 20.000 forintot egy 10.000 forintos cuccért, ha megtetszik neki és nagy szüksége van rá. Egy nő kifizet 10.000 forintot egy 20.000 forintos cuccért akkor is, ha egyáltalán nem is tetszik neki és nincs is rá szüksége.

Az asszony egyedül vásárol, attól csak egy valami rosszabb, ha együtt kell vásárolni vele. Minden ruha ordít felé: „Engem nem lehet elképzelni, engem fel kell próbálni!” Mire döntéshez jut, lemegy a nap. A lajhár hozzá képest egy kapkodó idegbeteg.

Amikor már a huszadik szoknyát kell megnéznem, már én végezem a feladat oroszlánrészét: „üvöltötök!” Minden bonyolult problémának van egy egyszerű, világos és rossz megoldása. A rossz megoldás, hogy a nagy fenekére és vastag combjára miniszoknyát akar felvenni. Na ekkor szoktam kérni egy türelemjátékot! DE MINT A VILLÁM!! Van egy igazi túlélőkésem. Túlélte az apámat és a nagyapámat is, de mikor megállunk a százharmadik cipőbolt kirakata előtt, és lábbeliket bámulunk, akkor eszembe jut a harakiri. Ha még egy topánt vesz, akkor bíz isten megfojtom, majd vidáman a pénzem 90 százalékát italra és nőkre költöm. A többit elherdálom!

Én nem értem. Ha egy férfi vásárolni megy annak célja van.
FOLYTATÁS A KÖNYVBEN...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése